måndag 30 augusti 2010

Förskollärare

Hade jag tänkt att jag skulle bli.

Jälar, så svårt det var, då.

Jag är helt slut bara efter första dagen, och har inte ens BÖRJAT med själva PLUGGANDET än. Bara lyssnat på en massa information om skolan och pluggandet och första kursen, letat kurslitteratur, läst välkomstbrevet och försökt ansluta mig till diverse datorkonton, letat blanketter och sånt.

Lägenheten jag bor i är jättefin, och tror ni att jag är något nyfiken på han som bor här, då? *asg* Han är tydligen och jobbar på veckorna, så jag fick låna hans lägenhet istället för att bo hos pappas kusin - som alltså är denne mystiske karls mamma.
Jag gissar att han gillar inredning (vilket gör mig MYCKET nervös för att Krux ska lyckas pajja nåt), teknik (en bärbar dator står här, en stor dataskärm, några enorma högtalare, en skitstor TV... och lite annat grunk som jag inte ens fattar vad det är) och så ligger det lite diverse träningsgrejer här också - har letat efter ett kort på Mystiske Mannen för att se om han är någe vältränad, men hittar inget öppet och jag vill ju inte rota.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar