tisdag 3 augusti 2010

Ha-begär!!!

Jag måste hålla massor med kurser, så att jag har råd att köpa alla BÖCKER jag vill köpa. Det är många, många!!!
Ett mycket litet urval:
Mentalitetsboken (för den är hopplöst borta, och den MÅSTE jag ha)
Lydnadsträning i teori och praktik (för den har jag bara bläddrat i, måste ju LÄSA den.)
Guide 1 & 2 till med sikte på 10:an
Från valp till stjärna, och den andra boken av Maria (ser du vad du gjorde nu, Johanna??)
Klickerträning för din hund (har läst den ett par gånger, men jag vill HA!)
Sök i teori och praktik
Klicker gundog (måste måste måste ha!! fanns en till klicker gun dog-bok, men hur många klarar man att beta sig igenom på ENGELSKA?)

bara det här var väl böcker för över 2 000:-

2 kommentarer:

  1. Om du vill får du låna Lydnadsträning i teori och praktik? Jag kan förslagsvis låna lite tidningar i utbyte :)

    SvaraRadera
  2. jag kan gärna låna den - har bläddrat lite i den förut, så jag SKA köpa in den också, den verkade jättebra. men jag gissar att det inte blir förrän efter nästa kursstart - jag vill ju köpa in en filmkamera också.... *s*

    SvaraRadera