onsdag 25 augusti 2010

Jag har skitmycket som jag måste göra

innan kl 10, när jag åker till "jobbet".
Så jag sitter här.


Jag ska träna sök ikväll, vilket innebär att jag kommer hem rätt sent. Förhoppningsvis före 12, eftersom jag tänkte försöka åka till sthlm tidigt imorgon bitti. Det vore skönt att få minst 4 timmars sömn.

Borde städa klart lägenheten, det är så jobbigt att komma hem till en stökig, skitig lägenhet. Måste packa. Håller på att tvätta. Och så tänkte jag faktiskt vara lite ordentlig och tänka på hur jag ser ut:fixa utväxten på håret.... Dessutom har jag en massa pappersarbete jag skulle behöva göra, men det mesta av det skiter sig, jag hinner helt enkelt inte.

SUCK!!! *tycker oändligt synd om mig själv som måste göra tråkiga saker*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar