lördag 7 augusti 2010

Om man inte tävlar själv

Så får man glädjas åt vänner som tävlar och lyckas istället! :-D

GRATTIS till Johanna med Pi som idag tävlade ettan för första gången - förutom ett nollat läggande under gång tror jag att 8,5 på fria följet var det SÄMSTA betyget... Allt annat var visst 9,5 eller 10. Så himla bra!! *glad*
Ett förstapris med typ 170 nånting poäng blev totalresultatet.

Igår tränade vi agility, jag och Polly och Erica med Error. Blev riktigt impad över hans koppelslalom, häftigt!
Vi filmade Pollys slalom också, och det ser faktiskt ut att gå ganska snabbt, det med?

http://www.youtube.com/user/erisod1#p/a/u/1/LIjDf4CYh4c

4 kommentarer:

  1. Ja stort grattis till Johanna inte illa alls! Duktig Kelpieråtta :-)

    Jag gillar verkligen koppelmetoden den passar mig väldigt bra ur inlärningssynpunkt så det är säkert därför den fungerar så bra.

    När kör vi nästa gång?

    SvaraRadera
  2. Tack för grattiset och tummhållningen! Snart ÄNTLIGEN syns vi! Vill du åka med på roadtripp till Kumla och träna spår med Fia?

    SvaraRadera
  3. johanna: Fia? vem? när tänkte du ha den roadtripen, och hur långt är det till kumla?
    Erica: tja, kan du imorgon? :-)

    SvaraRadera
  4. Vickulas Fia, hon tycker att det ska bli hund av min hund så hon ska ta sig an projektet "få Johanna/Pi att spåra" Tja det är ju typ 25 mil enkel väg så det är ju en bit. Men du kan säkert få en hel del tips också om du vill :) Är ju bara att du börnar ner till sthlm lite tidigare den veckan som du redan är inplanerad ;)

    SvaraRadera