torsdag 5 augusti 2010

Jag har en TV

Nu har jag haft en TV i ett par dar, fick en från Sussie när jag hjälpte henne att flytta grejer. De flesta säger "jaha" och förstår inte vidden med att JAG har en TV - jag har inte haft det på ett par år....
Tror jag slänger ut den rätt fort.
Om den bara stod där, och kunde hålla käften när man gör annat och ändå inte SER på den, och man kunde titta på den när man faktiskt vill SE på TV, så vore det ju perfekt, det här med att ha TV.
Men nej, så fungerar det tydligen inte. Tydligen ska den stå på, med en massa SKITprogram, som man inte ens vill se. Ingen ska se, den ska bara vara på. Och jag blir så jävla irriterad.
Tills nu. Nu hittade jag ett helt perfekt program, bara man kunde stänga av ljudet (nån slags klassisk musik).

4 kommentarer:

  1. MEN? det är väl bara att stänga av den? Förstår inte riktigt problemet :-) men då är jag ju blond och lite trög inser jag.

    SvaraRadera
  2. tydligen går ju det ju inte att göra just det - stänga av den... då blev det upprördhet och det tog sisådär 10 sekunder så var den på igen. *asg*

    SvaraRadera
  3. Om du har ett grenuttag med strömbrytare som du kopplar den till kan du ju slå av tv med den.

    SvaraRadera
  4. och då är planen att killen inte ska fatta att det är jag som har stängt av, utan tro att den har gått sönder?

    SvaraRadera