onsdag 18 augusti 2010

Nu rullar det!

Både med hundträning, valpar och BIIIIIIILEN! Ikväll körde jag hem min älskade, saknade bästa bil från nordmaling, så nu står den ute hos mina föräldrar. Visserligen är det ju den där ABS-lampan att fixa fortfarande, men jag är SÅ glad att jag har min bil igen. Vi ska bara snabbt se om man kanske kan fixa det där, annars besiktar vi den som den är så får jag iaf köra den en månad till.

Annars har jag fått prioritera hårt ikväll. Missade både möte på klubben och sökträning. Dumt, dumt... Inte hann jag köpa hundfoder heller, så Polly och Kyuss fick middag ute hos mina föräldrar (jag har en del foder där, så att jag slipper släpa sånt varenda gång) och Krux äter just nu. måste hinna iväg och köpa foder imorgon, men det ska nog gå bra - efter att jag har vaktat vapplar och barn imorgon åker jag in på stan och fixar lite ärenden innan jag speedar ut på klubben för att träna min EGNA hund lite. ;-)

Kyuss var så söt idag. Jag tog för en gångs skull ut honom istället för krux, när vi skulle träna hundmöten. OOOOOOOOHHHHH sa Kyuss!!! Tror jag ska försöka hinna med att ta ut honom imorgon och träna lite, han verkade faktiskt väldigt peppad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar