tisdag 3 augusti 2010

Agilityträning och aktiveringskurs

Var ute på klubben och körde lite agility med stumpan. Hon blir så trött så himla fort, och det blir ju ännu värre när det är varmt....
Koncentrerade mig på framåtsändande, ska försöka få till bakombyten. Hon har alldeles för lite drag framåt, inte så konstigt eftersom hon är så mammig och jag inte har tränat på det förut. ;-)

Åkte hem och kokade lite kaffe till kursen, och så blev jag liksom... less. blä, ville bara dö i soffan. inget pepp alls. Och så åkte man iväg, och efter 10 min på kursen är jag skitpeppad. De är så himla duktiga, både hundarna och förarna, och så trevliga. Och det BLIR så mysigt när det bara är tre deltagare! Skitkul också när man får pyssla med så skojjiga grejer - idag hade vi uppletande, gick jättebra. :-)

Imorgon är det lugnt ända till kvällen. Halv fem träffar jag finaste Erica och tränar lite agility igen, och så blir det snabbdusch innan kvällens middag. :-))

1 kommentar:

  1. Vi ska träna framåtsändande då med andra ord? Så vi får lite drag i Polly synd hon inte gillar Error lika mkt som han gillar henne annars hade vi satt han om belöning i slutet :-)

    SvaraRadera