lördag 7 augusti 2010

Kris och panik

Blev lite konfys när jag fick ett mail IGEN från antagningen. Med ett antagningsbesked - igen? Fick jag inte ett förut? Vad var det, då?
Jag blev ju såklart nyfiken så jag gick in och kollade på studera.nu. Fick panik, stängde av datorn, stapplade ut i hallen, krafsade ihop grejer till träningen och höll sedan på att svimma ute i hallen. På riktigt alltså, jag fick nog nån slags ångestattack, för jag var tvungen att lägga mig ner.
Tror inte att jag var en väldigt bra bilförare, tur det inte är så långt ut till klubben.

Jag kom in i gävle på distans, och är på 11:e reserv här i umeå. Kan det bli värre? Nu måste jag ju alltså kanske bestämma mig för en massa viktiga saker, och göra nåt AV mitt liv.

Gud.

2 kommentarer:

  1. Det är ju toppen ju börja i gävle och byt så fort som möjligt till Umeå. Praktik kan jag hjälpa dig med om det krisar jag gullar med någon av mina fantastiska kollegor så kan du få vara hos dem! Till Tomtebogård är det inte så långt från Berghem.

    SvaraRadera
  2. Det kallas andra urvalet Lena, det är alltid två urval vid intagningarna till utbildningarna. :D Vad kul!! 11:e reserv, är ju inte så farligt heller, du kan ju hoppas att det är några som tackar nej och droppar av. :) Annars låter Gävle på distans jättebra också! Kul!

    SvaraRadera