onsdag 4 augusti 2010

Grattis pappa!!

Min kära far fyllde år i måndags. Jättemånga år. Typ..... 50 år. Eller nåt. ;-)

Upp i en luftballong ska han! :-D

Ikväll var vi där och åt. Jag tror att jag inte behöver äta på sisådär en vecka nu.

Blev ingen agilityträning idag, det regnade för mycket. Jag var ute och hjälpte en kompis lite med apportering, och körde några linjetag hemma på min ganska inarbetade målpunkt. Jag provade tom. att gå ut till ett annat hörn, och blev glad över att pojken inte gick RUNT det stora diket, utan faktiskt tog sig rakt över. :-)

Medan jag tränade så körde Pierre hem en annan kompis, han tog med Kyuss. När vi skulle åka, två timmar senare. hann jag bli ganska stressad över att Kyuss inte fanns i lägenheten... TUR att Pierre glömmer min lilla hund i bilen en dag när det regnar, och inte är gassande sol! :-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar