måndag 2 augusti 2010

Så märkligt.

Jag jobbar ju inte. Så VARFÖR sitter jag här, mitt i natten, och har smått panik över allt jag borde ha gjort men inte hunnit med? Jag har egentligen 3 timmars jobb eller så innan jag kan gå och lägga mig.
Förmiddagen gick åt till att hjälpa Sussie med flyttningen, eftermiddagen gick åt till att städa och ha snabbt besök av systra som är här uppe och hälsar på några dagar, vid 17 åkte jag till jaktkursen jag håller och när jag kom hem vid 21 har jag lagat mat och suttit med diverse administrativa företagssysslor tills nu.
Hundarna har bara fått ett par kortare promenader idag så de borde egentligen få en långpromenad, och jag har kvar en del kontorsjobb.... som jag BORDE göra, för om jag väntar tills imorgon kan jag inte åka till klubben och träna agility som det var tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar