söndag 1 augusti 2010

gnäll, en geting, en pizza, en stökig lägenhet och en helt slut bloggerska.

Idag är inte min dag, kan man väl säga. Jag är väl kanske inte helt fruktansvärt bakis á la kan inte resa sig från toagolvet, men jag är seg. Väldigt seg.
Gjorde hemmagjorda pizzor som smakade sådär, och nu orkar jag inte ens städa bort. Hela lägenheten ser ut som hell, och jag orkar inte just nu.
Det värsta är att det inte ens känns värt att vara lite bakis när man förmodligen hade haft mer action om man hade sorterat garderoben hemma istället. Obehagligt tråkigt, faktiskt.

Det enda skojjiga jag har att komma med idag var väl kanske att Ellis kom förbi och att hon mådde sämre än mig *fniss*

Getingen? Den flyger runt skallen på mig. Vet inte vad den vill. Komma ut säkert, men den får lösa det själv.... Jag orkar inte. ;-)

2 kommentarer:

  1. jepp, även en blind höna kan hitta ett korn! (dvs, även den här otekniska tanten kan, med en liten puff i rätt riktning, komma på hur man ställer in sånt...)

    SvaraRadera