fredag 20 augusti 2010

Hejdå jobbet!

Åkte förbi på mitt gamla jobb och lämnade en kasse med arbetsskjortor och ett par förkläden. Ingen av mina chefer var inne på kontoret, så jag ställde dit kassen och tänkte gå... men så kan man väl inte göra, så jag ångrade mig i sista stund och gick ut till restaurangen och gick fram till kassan, där två av mina gamla kollegor stod.
Väntade en stund på att de skulle se mig, till slut frågar den ena "ville du ha hjälp med något"?
eh, nä, jag tänkte bara fråga om ni kunde hälsa S att.... DÄR kände de igen mig. *fniss*

Så nu är det slut. Inget mer lunchrestaurangande för min del, inte i DET företaget iaf.

Idag ska jag fortsätta koppelträna vapplar, klippa lite klor på dem och när vapplarnas matte och husse kommit hem åker jag till klubben och tränar lydnad med Krux.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar