torsdag 10 mars 2011

Upp som en sol...

Men ärschle vad det gick kasst idag på träningen! Jag vet inte vad det var med idioten, ärligt talat. Ok om han hade bara strulat med pinnarna, det händer ju då och då så då hade väl inte chocken varit så stor direkt. Men på fjärren åt han hysteriskt snö, på rutan sprang han bra första gången men jag insåg att jag får bakläxa - jag har varit så nöjd över att han springer så fint till rutan och stannar så bra att jag har GLÖMT att han ska kunna stå KVAR också. Knappast hans fel, men en gång sprang han inte till rutan, utan jönsade runt lite och beslutade sig till slut för att apportera en kon?? Det har han nog aldrig gjort tror jag. På inkallningen tjuvade han på ställandet, på apporteringen så missade han först på gripandet och sedan tyckte han att han kunde använda mig som stoppkloss. Det tog liksom aldrig slut! Det enda han gjorde bra, egentligen, var fria följet där han gick RIKTIGT bra. Ja, och så gjorde han ett bra läggande under gång också.

Vittringen var bara katastrof, helt enkelt. Inte bara lyfta fel pinnar, utan komma in med dem också, vilket inte har hänt på jag vet inte hur länge. Tror att ETT ENDA av skicken var bra.


Burkar it is. *suck*


Dagen har fortsatt i samma stil. Efter träningen hade jag tid för cellprovstagning, och även om det väl gick bra är det ju kanske inte det skojigaste man kan hitta på. På ICA var jag tvungen att traska in igen för att apelsinerna jag köpte var mögliga typ, vilket gjorde att jag glömde att köpa en påse och fick bära allt i famnen. Jag hann inte ens sätta mig i bilen förrän nästa obehagliga överraskning kom, så jag får kanske vara glad som iaf inte blev stoppad av polisen på väg hem och fick böter för att jag inte har något giltigt körkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar