torsdag 3 mars 2011

Jag tror att Krux tänkte!!?

Ja, jag vet, det låter otroligt, men jag tror faktiskt det! Jag värmde upp med lite inkallningar (jädrar vilka slide-stopp det blir på snön, han nyper verkligen i med klorna och lägger ALL vikt bakåt) och några rutor innan jag provade med vittringspinnarna igen.

Egentligen hade jag tänkt prova med burkarna, efter förra gångens plocke-pinn, men han kändes så himla fokuserad idag, så jag var modig. Jag återgick till att ha fler pinnar i början bara, men när jag märkte att han TÄNKTE, så provade jag med få pinnar i rad istället. Och titta!



Efter det här dök Kerstin upp på klubben, så jag var ÄNNU modigare och bad henne att lägga ut pinnen. Krux satt och tittade på mig hela tiden, så när jag sa "sök" så såg han lätt förvirrad ut och drog upp i snöhögen och käkade lite snö istället. Men sen var det som att han tänkte (igen??) och faktiskt började leta pinne, letade reda på rätt och kom in. Dutti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar