torsdag 24 mars 2011

Äntligen klar med utkastet!

Jag har tappat motivationen till att plugga. Jag har skjutit upp rapportskrivandet till det bittersta, och fick sitta till klockan 05 i morse för att skriva klart. Blev inte gladare när jag upptäckte att jag hade lyckats ta bort texten under rubriken "Inledning" när jag fipplade med layouten. Jag kom ju ihåg ungefär vad jag hade skrivit, men ändå... så onödigt!!!

Dock blev jag jäkligt glad över att jag fick högsta betyg på min tenta. Jag ville ju bara dö när jag skulle skriva den där tentan, jag tyckte att jag hade förberett mig så dåligt, att jag inte kunde det vi hade läst tillräckligt bra och när jag gick ut från tentasalen var jag enormt missnöjd, eftersom jag hade fått hjärnsläpp på sista frågan och bara inte KUNDE komma på allt som hade stått i litteraturen om det. Och så får jag ändå VG på tentan - och det roligaste var att jag hade fått VG på den sista frågan också! :-D

Dessutom blev jag oerhört glad över alla fina kommentarer på facebook och enormt stolt över min pappas kommentarer om det hela - "Jag blir så stolt och glad" . Jag med, käre far! Jag är glad att jag kunde ge lite ljus i din tillvaro! :-D

Nu ska jag släppa det här en stund, gå en sväng med hundarna, plantera om mina tomater och kanske träna lite vittring. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar