torsdag 10 februari 2011

Välkommen tillbaka, Polly!

Bilden tagen av Andreas Gradin

Polly lycklig. Jag lycklig. Pojkarna lyckliga. Och som vanligt skriver jag bara för att mörka att jag har träningsdagboken i bloggen, så ni kan sluta läsa nu:
Fem försök, 100%, första gången tendens till att peta i fel pinne. När han väl haffar pinnen så undrar jag fan om han bara har tur, för han just precis HAFFAR pinnen. Inte ens en liten misstanke om tveksamhet, liksom. Men om han har tur, hur kan det då komma sig att han har tur varenda eviga gång? Borde han få välja trisslott åt mig?
Hatar att han ska småpickla lite i pinnarna första gången man skickar, jag måste fundera lite på om jag kan förbereda honom lite på något sätt så att han inte bara slänger sig i pinnhögen på det viset första skicket. Nu borde han ändå ha varit lite lugn, vi var ute och drog innan även om det var nån timma mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar