lördag 5 februari 2011

Lördagsmys, eller?

Mol allena och har en jäkla massa städning och läsning att göra. :-(

Får man trösta sig med lite lördagsgodis då i alla fall, även fast det ju ökar på fetfläsket ytterligare?

Dragdag idag. Åkte och hämtade upp Error så att han fick följa med. Som vanligt sent ute (jag insåg när jag skulle åka att jag inte hade ätit nån frulle, och klara sig ända till 18,30 innan jag äter, DET funkar inte) så jag var sjukt trevlig både när jag hämtade och lämnade tErroristen.... Öppnade dörren och sa väl kanske "hej" till den som var i närheten, that´s it... Hoppas jag får träffa Erica och de små imorgon, så jag kan säga mer än bara HEJ, BRÅTTOM och sedan springa iväg.
De fick gå lite längre idag, jag tog mig tid att åka en liten bit längre än jag brukar, de fick gå i lugnt tempo igenom byn. Ångrade det sedan när jag inte hann varken hämta posten eller leta reda på Kisse, och ändå kom sent till träningen. SLARVmaja jag är!!!!

Krux var lugn och dämpad efter motionspasset iaf, så han gjorde ett bra jobb. Ett par småmissar, men det känns verkligen som att alla moment förutom rutan och platsen är stabila. Vi körde lite inkallning också, och det är väl det momentet som också känns lite halvt ostabilt - han kan sakta ner, och ikväll körde jag lite stadga på ståendet vilket BEHÖVS, jag är alldeles för bra på att belöna inbromsningen och skicka till belöningen efter att han precis har bromsat in.

1 kommentar:

  1. tack snälla rara du för Erroristens motion vem bryr sig om hur många ord du hann säga? vi pratar imorgon ist! KRAM

    SvaraRadera