torsdag 3 februari 2011

Tack CSN!

Jag är fullständigt överförtjust i att ha pengar. Nu har jag lite mindre efter en liten sväng till ICA, Granngården och ÖoB där har jag shoppat hejdlöst. Jälar så skönt!!
Jag var inte RIKTIGT lika kaxig igår kväll när vi hade burit ut TV:n till bilen och upptäckte att ingen hade tagit med nyckeln ner. Min nyckel hade jag satt i dörren för att kunna vrida om snabbt med ena handen så att inte Krux följde efter ut i trapphuset, så den satt ju fint där, och Pierre hade inte tagit med sig nyckeln alls.
Klockan var ett på natten, vi hade tunna tröjor på oss bara, det var jävla skitkallt och det gjorde väl inte så mycket om Krux var ensam hemma en stund, men det kändes INTE bra att lilla Pelle var ensam där uppe i lägenheten... ALLS. Kyuss var ju med oss ut, det känns inte riktigt aktuellt att väcka grannarna med ylande klockan ett på natten.
Fifan så glad jag blev när jag såg att det lyste i en av lägenheterna i trappuppgången bredvid - man kan gå i källaren över till vår trappuppgång så den stackars grannen som vi halvt skrämde ihjäl missinassa räddade vår natt, kan man säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar