måndag 21 februari 2011

Domarelev i Piteå

Ja, det var jag igår, för en übertrevlig snubbe vid namn Rune. Jäklar så svårt det var, men när snälla Jenny hjälpte mig att skriva gick det klart mycket bättre. Innan dess så gick det bara inte att koncentrera mig på att tänka betyg samtidigt som jag skulle skriva, vilket gjorde att bedömningen var sådär, kände jag. Om jag inte lyckas få hjälp nästa gång, så provar jag nog att strunta i kommentarer och bara tänka betyg. Det blir nog inte helt bra det heller, men värt ett försök iaf...
Kallt som fan, mina tår höll på att ramla av så vi fick ta en paus för att värma oss lite mitt i ettan.

Det värsta var att jag hade tänkt läsa en massa igårkväll, men det GICK bara inte. Jag var fullständigt död efter Piteå-äventyret. Så idag har jag mer än mycket att göra. :-/

1 kommentar:

  1. Var kul att skriva och höra er tävla om vem som dömde bäst ;p Eftersom det lär ta ett "litet" tag innan vi tar vårat Lp lär jag säkert finnas på plats så du kan få hjälp av mig igen, men gärna vid lite varmare temperaturer :)

    SvaraRadera