onsdag 16 februari 2011

Positiva dagen

Idag känns allt fantastiskt. Ja, till och med att hon-med-mobilen får göra VFU i Stöcksjö medan jag får göra i ÄrschletUtavVärlden känns bra. Att dagens datalabb inte gav särskilt mycket gör inget, heller. För inatt drömde jag att jag var tillbaka på mitt förra jobb. Det hände inte ens något dåligt i drömmen, så det var förmodligen en skitbra dag, men jag vaknade ändå och var helt stressad och kunde varken hålla mig för gråt eller somna om, förrän jag väckte Pierre genom att gosa in mig i hans famn. Då kunde jag till slut somna om igen.
I jämförelse med att jobba med den där ragatan och med den ångesten, varje jävla dag, så är mitt liv och allt i det numera, en rent fantastisk upplevelse och alla skuttar omkring på rosa moln med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar