tisdag 8 februari 2011

Jag drömde om ciss inatt.

http://ciccilus.blogspot.com/

Av någon anledning skulle jag följa med henne till läkaren och hålla i handen inför operationen, och så förväxlar läkaren oss så när jag vaknar igen så är det JAG som har en magsäck som rymmer en matsked. Ciss är snäll och gör 1/8 rostad macka med ost på. Sedan var jag jättejättetörstig, men fick inte dricka vatten förrän jag hade smält mackan, för då skulle magsäcken ju sprängas.

Jag frågade Ciss hur lång tid det skulle ta innan jag fick dricka en msk vatten, och det visste hon inte. Hon visste inte heller hur lång tid det skulle ta innan den där första msk med vatten hade försvunnit ur magsäcken så att jag skulle dricka en till. Jag var jätte, jätte, jättetörstig, så jag försökte råna henne på vattenglaset och fick tag på det, men preciiiiiiis när jag skulle dricka lyckas Ciss sno tillbaka vattenglaset.

När jag vaknade var P snäll och hämtade ett vattenglas åt mig, och JÄKLAR så gott det var att ta en rejäl klunk vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar