måndag 7 februari 2011

ÄNTLIGEN

har jag kommit mig för att köpa en bra kalender!! En sådan som har en sida för varje dag - annars har de flesta halvsidor till lördag och söndag och det är ju då jag behöver mest plats. ;-)
Och eftersom jag inte fick en klarrosa matta (jag kallar den mörkrosa, alla andra hävdar att den är lila eller vinröd men det är ju för att de inte förstår bättre) så valde jag den klarrosa kalendern.

Gjorde tre vittringar ute på baksidan - första gången var han gasad, plockade lite i andra pinnar, valde rätt. De andra två gångerna plockade han inte i andra pinnar utan sökte bara intensivt och valde rätt. Note to self: gör inte vittring när han precis har kommit utanför dörren...

Jag var förbi på klubben också och hämtade upp en massa grejer inför helgens tävling.

2 kommentarer:

  1. Syrenfärgad sa jag ju och syrener finns ju i rosa också ;-)

    SvaraRadera
  2. hahaha ja ok, du får kalla den syrenfärgad - jag vidhåller att den är rosa bara för att! :-D

    SvaraRadera