söndag 13 februari 2011

Skitdag

Dagen började med att jag hade fått en P-bot (hux flux är det datumparkering ute på gatan, trots att skylten säger nåt helt annat, det har inte varit det sedan jag började parkera där för typ 2-3 år sedan och jag har då ALDRIG sett någon bil parkerad på andra sidan gatan...) på 500:-
Där någonstans började huvudvärken komma. Ut till stöcksjö ridhus och tävlingsleda två elitekipage, vilket gick bra, men trots alvedon så tilltar bara huvudvärken och lite trassel med att jag hade missat en del material gjorde inte saken bättre. Som tur var hade jag en egen liten metallapport, Helen hade en stor, och Carin gjorde den snyggaste provisoriska fjärrskylt som jag har sett :-D

Jag fick säga hejdå till mina fina tävlingslydnadskursdeltagare också, men det kändes inte så motigt som det brukar göra att avsluta en kurs - jag tror och hoppas att jag kommer se mer av alla deltagare, nämligen.
När vi sedan skulle städa ihop och jag skulle bära ut sakerna till bilarna igen kändes det inte som att jag skulle kunna stå upp. Det blixtrade framför ögonen och sprängde i skallen, och när jag körde hem började jag se oroväckande suddigt åt höger :-/
Jag är väldigt, väldigt glad att det blev bättre med lite magnecyl koffein *älska* och ett par timmars flykt in under täcket, för det innebar att jag kunde åka ut till Erica och snutta på Elias och prata en massa skrot med hans mamma - en skitdag med trevlig avslutning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar