onsdag 4 januari 2012

Mål för året

Jag har också förstått att man inte bara ska skriva en resumé, utan göra mål också. Mindre text, mer funderande, det här gav mig huvudvärk.

Mål för mig:
- Döma några lydnadstävlingar, helst alla fyra klasser (vid olika tillfällen)
- Klara av mitt jobb som sammankallande i lydnadsgruppen på ett tillfredsställande sätt
- Bli färdig lydnadsdomare även för elit
- Utbilda några tävlingsledare för klubbar runt Umeå (och för Umeå också såklart)
- Lära mig säga nej. Jag ska INTE vara TL på mer än tre MH i år. Jag ska INTE döma på mer än max 5 tävlingar. Jag ska INTE hålla mer än två kurser. Jag ska INTE ta på mig något mer jobb för någon klubb. Jag ska INTE vara tävlingsledare för andra klubbar än UBHK i år vid mer än max 2 tillfällen.
- Få godkänt på alla kurser jag går på skolan

Mål med hundarna:
- Kyuss ska klara av att vara ensam i mer än en timma utan att börja tjuta
- Krux ska klara av LKL 3
- Krux ska klara av AKL i spåret
- Krux ska starta i jakten och få minst en tvåa i NKL
- Krux ska ställas ut minst en gång
- Polly ska få två pinnar i hopp, och två pinnar i agility

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar