lördag 7 januari 2012

Idag var Krux pigg igen.

Men hanterbar ändå. Idag gjorde vi lite ruta, och lite fritt följ igen.

Mest gick vi lite fram och tillbaka, och jag ska klura lite på hur jag får honom tajtare i svängen, han svävar ut ganska mycket alltid, och väldigt enormt mycket ibland, när jag råkar gå lite fel.



sedan gjorde vi ett lite längre fritt följ, så att Mariah fick kommentera lite helt enkelt. Jag tror att jag fick godkänt på mina svängar nu, hon tyckte att han gick mycket bättre och lugnare, men istället bakläxa på språng marschen, där jag ska försöka vara lite snällare och inte göra så plötsliga starter.






Maria sa att hon var lite kär i min hund och att hon kanske skulle sno honom, på slutet av dagen råkade jag av misstag fria litegrann till henne. Märklig dag på det viset.

Nu sitter jag här och funderar på om det inte var igår man borde ha tagit ner julpyntet. Det känns lite motigt att göra något ALLS, särskilt som att det är på förmiddagen imorgon, så jag tror att det är smartare att låta julpynt vara januaripynt och istället gå och vila.

1 kommentar:

  1. Tjugondagknut dansar julen ut dvs på fredag till veckan! Erica

    SvaraRadera