lördag 28 januari 2012

Ingen träning igår.

Jag var alldeles för upptagen med att kräkas. Runt fyra började jag må illa, släpade mig till granngården och köpte foder, släpade mig hem och gick och lade mig och hoppades att jag skulle må bättre innan kl 9 när jag skulle iväg till inomhuslokalen och träna med Kruxet. Det gick inte. :-( Jag som hade jättemycket jag skulle göra igår!!! SÅ himla besviken.

Nu mår jag klart mycket bättre, frågan är om jag vågar visa mig bland folk idag?? Tänk om det är magsjuka - men då borde väl Pirre också må rätt kasst? Hur mycket smittar man dagen efter en magsjuka? Och vad vågar man äta, förresten?

2 kommentarer:

  1. 48 timmar så håll dig hemma! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Fy så besviken jag blir. :-( roligaste kurstillfället av alla också, med apporteringen.

    SvaraRadera