lördag 25 september 2010

Snart dags för nästa innevecka

och förutom att jag är rätt så trött och att min hjärna har gått i nån slags strejk, så ser jag fram emot det som FAN! Det var skitskoj med förra inneveckans föreläsningar, och den här veckan tror jag att det kommer bli mycket roligare ämne: estetiska lärprocesser. Vi ska ha drama och bild och liknande *myser*

Innan imorgon kväll ska jag ha åkt till bibblan och hittat mer litteratur - nu har jag bara tre böcker av typ 10, det känns lite magert. Och städa. Vattnat blomman, satt upp en lapp på dörren, packat och lämnat av lite små valpar och gamla åbäken till hundar. Köpt hundmat. Ja, och säkert nåt mer. *s*

Det är rätt synd om Krux. Jag varken hinner eller orkar träna som han är van vid, så han är ganska frustrerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar