lördag 18 september 2010

Hinner inte blogga så mycket.

Hinner inte idag heller. Plugget känns lite ångestframkallande, jag vet inte om jag ligger hopplöst efter eller om det kanske är ganska ok? Försöker att säga "nej" och inte ta på mig så mycket annat och har lyckats några gånger och misslyckats ett par.
Men fixa bilen MÅSTE jag ju göra, jag MÅSTE träna hund iaf ett par gånger i veckan. I måndags tränade jag jakt och det gick rätt kasst, och idag hoppas jag att det går bättre. Krux är pestig och understimulerad, han är absolut inte van vid att få träna så här lite. Ikväll är det vappel-middag, dvs syster har bjudit in alla som har hjälpt till med valpkullen till middag.
Det HADE varit trevligt att ta det lugnt, umgås, äta gott och dricka lite vin.... Och jag tänker faktiskt ta det lite lugnt, umgås och äta, men vindrickande tror jag inte är någon bra idé om jag ska kunna plugga sedan när jag kommer hem. ;-)
Det känns iaf som att jag har kommit IGÅNG nu med pluggandet. Jag tror att jag har ganska bra koll på vad jag ska göra, jag har läst en hel del och faktiskt börjat kunna skriva lite smått också, även om det är fruktansvärt svårt. Jag som brukar kunna ordbajsa ihop ganska bra texter hur enkelt som helst??
Lite oroväckande känns det ändå att det inte finns något SCHEMA för vecka 39?? Snart börjar det vara hög tid att vara klart med allt och börja förbereda inför nästa innevecka, men det är ju lite svårt när man inte vet vad man ska göra och läsa?? :-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar