fredag 10 september 2010

Jag måste fortfarande köpa en lampa

För den här blonda lilla tjejen köper en fönsterlampa som man tänder med knapparna i sovrummet.
Fast snygg var den ju, så jag ångrar faktiskt inte alls att jag köpte den.


Iväg till vapplar! Två ynka små vapplar är kvar nu. En av dem åker på söndag, och istället för att åka till syster och vakta den ensamma stackarn som är kvar, så får den bo här tills den är såld. Eller som längst till jul, påstår den framtida sambon. Hmmmm....

Jag ska förbereda mig inför att lägga planer idag också. Ska klura ut hur jag vill att planen ska vara, och funderar även på att vara nyskapande och göra ett helt nytt fritt följ. Jag har flera på datorn som jag kan använda, men det skadar ju inte att utöka "biblioteket" där lite! :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar