torsdag 9 september 2010

Kan man bli allergisk

mot en social rapport???

GAAAAAAAAAHHHHH!!!!


Speedo-tvättade i morse, är riktigt impad över att jag hann tvätta och torka 5 maskiner innan kl 10. Åkte sedan och försökte använda upp lite presentkort - jag behöver en lampa vid dörren till vardagsrummet. Lysknapparna är bortanför min "vägg", alltså inne i "sovrummet" och det är inte alltid HELT skoj att försöka hitta dit när det är beckmörkt... Särskilt inte som jag kanske inte är den MEST ordningssamma, så det kan ligga lite ditten datten på golvet. För att inte tala om att hundarna ofta gör sitt allra bästa för att fälla mig.
Och så köpte jag lite tuggisar för ett annat presentkort, så nu ska jag prova att göra om 4-minuter-om-dagen-projektet till 10-minuter-om-dagen-projektet.

Nu har jag alltså kvar ett presentkort på BOOM som jag tänker spara, ett presentkort på pantisar som jag tänker handla upp så fort jag bara kan, ett presentkort på loboo. Dessutom har jag ett gammalt presentkort på Duka, men det finns väl inte? Och voodoo, finns det kvar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar