söndag 5 september 2010

Metallapportering

Metallen är, märkligt nog, inte särskilt skoj, tycker Krux. Efter kursen förra helgen är den snarare ännu äckligare än förut.
Så nu får han förtjäna varje näve frukost eller middag med "frivilliga" lyft av metallen.

Det går inte att redigera mobil-filmer, och jag vet inte om man kan ändra filformat, så det är lite skakigt både före och efter själva lyften... Men man hör iaf skallrandet, hehe.




Efter träningen lade jag upp metallen på vardagsrumsbordet, och blev rätt glad när han gick dit och "stal" den och kom in i köket för att visa mig - och tyckte att han visst borde få lite MER frulle. ;-) Klart han fick det, men sedan lade jag upp metallapporten så att han inte kunde få tag på den själv. *s*

4 kommentarer:

  1. Duktig Krux!!! Har nog inte ens försökt metallapportering med terroristen ens. Han vill ha en ny matte tror jag.

    SvaraRadera
  2. du menar att krux vill ha en ny matte? en som INTE envisas med att man ska bära äcklig metall? visst? ;-)

    SvaraRadera
  3. Nix pix menar att Error vill ha en ny matte en som tränar han mera!

    SvaraRadera
  4. då gissar jag att krux vill byta mot en matte som INTE försöker envisas med att man ska ha den där vidriga saken i munnen, om man inte vill svälta till döds. *s*

    SvaraRadera