onsdag 21 december 2011

Jag rekommenderar egentligen inte att sova för länge.

Man blir helt mosig i huvudet och inte ett dugg pigg.

Men å andra sidan, det är ganska skönt att sova för länge ungefär EN gång per år, så att man liksom kan VETA att man är alldeles, alldeles utsövd.

Jag vaknade strax efter 7 av att Krux var jättepipig. Han brukar inte vara det på morgonen längre, han har nog vant sig att han inte kan komma åt morgonmyset. Lite kan han pipa när han märker att jag är vaken, men han brukar inte väcka mig på det viset. Så, upp och slänga på sig lite kläder och gå ut med en VÄLDIGT kissnödig hund. Han lyckades välta grinden till sovrummet också, idioten. När jag kom in igen var jag ju pigg - i ungefär en halvtimma, sedan gick jag och lade mig igen och vägrade vakna fram till nu. Klockan är typ ett på eftermiddagen... Helt sjukt.


Den här gången fick jag inte två dagars huvudvärk av den rehabiliterande massagen, vilket känns väldigt trevligt. Jag är bara lite öm i nackmusklerna, särskilt den sidan där han misshandlade mig mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar