fredag 6 maj 2011

WOW!

Alltså, kolla! Det är ju hur häftigt som helst - men det är lite svårt att skriva, öppna dörrar på bilen, man är livrädd att ha Krux i koppel... Ja alltså, jag är helt enkelt något handikappad. Jag hoppas att jag vänjer mig fort, och är glad att både tjejen som gjorde dem och jag var överens om att de inte skulle bli SÅ långa. Ikväll ska jag nämligen träna lydnad, lägga planer på klubben och klippa Aston. Med de här naglarna. :-D

Jag fick ett presentkort på naglar av AnnaLott på NailZone, jäkligt bra! Ännu bättre blev det när jag av Erica, Madde, Annika, Sebbe & Lina, uppfödartanten, Malin, Andrea, Carin, Thomas och Kicki och Ullis fick ett TILL presentkort, som jag kan använda om några veckor när de har växt ut så pass att man måste fixa dem igen. Så om jag har svårt att klippa Aston ikväll, så får Thomas skylla sig själv - han har ju varit med och gett mig naglarna. *hehe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar