måndag 9 maj 2011

Solen är minst sagt oläglig.

Jag HOPPAS verkligen att man kan lita på SMHI den här gången, för då ska det vara molnigt både onsdag och torsdag. Om jag har jättetur får Kyuss vara i Ansmark ända till imorgon, och så kan de ju vara i bilen onsdag och torsdag då.

Jag lämnade faktiskt Kyuss ensam i 20 minuter igår och det gick bra. Jag gick ner till pizzerian, beställde, gick in på ICA och handlade, gick ut och stod utanför balkongen en minut för att lyssna på ingenting eftersom hunden var tyst, gick in på pizzerian och väntade en stund, gick ut igen och lyssnade på ingenting utanför balkongen, gick in och betalade och fick min pizza. Även i trapphuset var det tyst, så antingen gnällde han bara lite lågmält eller så var han faktiskt tyst i hela 20 minuter. Han verkade rätt lugn när jag kom hem igen också.

Jag har lyckats städa köket lite också. Diska vågar jag inte, men jag har fördiskat allt och röjt bord, diskbänk och torkat och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar