tisdag 3 maj 2011

Visst får man vara lite nöjd över sig själv...

...om man har läst en hel bok till nya kursen i skolan idag? Visst behöver man inte fundera så mycket på att det ser ut som HELL här hemma, och att boken bara var på ynka 50 sidor? Visst innebär det att om man bara gör klart det där som jag skulle göra till lydnadsgruppen och börjar skriva ut papper till kompendiet inför morgondagens kurs, så behöver man INTE städa ikväll? *hoppas*

Kul vare att komma till skolan imorse. Jag var för EN gångs skull där i GOD tid, 10 i 9 ungefär. Sisådär vid 9 började klassen fundera varför inte läraren dök upp, och någon smart människa började kolla schemat för de andra grupperna... Det visade sig att de hade samma föreläsning med samma lärare i samma sal, men de skulle minsann börja klockan 10, inte 9 som på vårt schema. Men gaaaah, hade jag inte kunnat komma lite sent IDAG istället för de gånger jag har fått smyga in (pinsamt) förut? Utnyttjade tiden ändå, gick till biblan och kopierade böcker så nu har jag all litteratur till den här kursen utom en enda bok.

Nå, författa mail och skriva ut papper var det. Lika bra att ta mig i kragen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar