lördag 4 augusti 2012

Vattenglas på magen?


I kön till kassan står den gravida tjejen som står precis före oss och skojar med sin kompis - hon skulle ställa vattenglaset på magen när hon gick runt, eller nåt liknande. Så ser jag i ögonvrån hur hon vänder sig bakåt, tittar till på min mage och blir väldigt, väldigt tyst. 
 
Haha!! Och jag kunde ju liksom inte låta henne märka att jag både hörde och såg, utan fortsatte prata med P och tittade inte på henne. Lite svårt att hålla mig för skratt, dock. 

Så var jag ju tvungen att gå hem och prova om det gick. Jodå, men jag vet inte riktigt om det räknas. 
Jag menar - det är ju faktiskt inte ett vattenglas utan ett SAFTglas. 

Kyuss klarade iaf närmare en timma utan några som helst problem. Jag är lite sugen på att prova en och en halv timma imorgon, faktiskt. 

Bilen är ju trasig (ett hjullager är slut) så vi tar oss ingenstans. Jag är lite lätt uttråkad, skulle vilja ha besök eller nåt. Vi köpte ett Umeå-spel (monopol fast Umeå istället för Stockholm) och vi har fiskgryta, nån som vill komma hit? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar