fredag 3 augusti 2012

Galen bebis igår

Jag ska väl egentligen inte klaga. Alls. Men jag HOPPAS faktiskt att bebis är lite lugnare idag, nu när det börjar kännas lite mer av sparkarna så blir det faktiskt störande efter en hel dag med sparkande, med bara yttepyttesmå pauser. SOVER han inte? Behöver inte små bebisar i magen sova?? Vissa dagar är han liksom hemskt pigg, även om jag tror gårdagen slog något slags rekord.

Jag borde väl kanske inte vara så förvånad, jag var tydligen helt knäpp i magen, mamma trodde att jag hade två huvuden och gick och tog ett extra UL för att kolla, för jag var så snabb runt, och sedan blev det snitt för att jag vägrade ligga stilla. Jag lär nog ha sparkat henne rätt många gånger i magen också...

Frukost, sedan iväg och hälsa på en kompis med verkligen höggravid tjej. Hon har BF på söndag så där är det nog inte länge kvar, hoppas de hinner åka till förlossningen den här gången och slipper föda i badrummet. *s*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar