torsdag 2 augusti 2012

Vad gör den HÄR i vårt vardagsrum???

Det känns faktiskt konstigt. Varför har vi en sådan här, liksom? Vad ska VI med en barnvagn till?? :-O



Igår när jag var på barnens hus för att köpa present till Isak var ungefär det första jag såg när jag kom dit, en skylt med utförsäljning, Emmaljunga 30%. Vi har ju spanat på en citycross, men de ÄR dyra, så vi har letat lite på blocket istället. Men med 30% och något annat erbjudande där man fick bonuskort för inköp av barnvagnar så blev det faktiskt inte dyrare att köpa en helt ny vagn, jämfört med att köpa en beg! Hoppas att lilla Pyret kommer trivas i sin vagn. <3 br="br">

Jag vet inte jag.... Jag funderar starkt på att INTE utveckla det här till något slags inlärt trick. Svansen kom inte med, men jag är inte så HEMSKT sugen på att göra om det så att vi får en bättre bild. Hehehe...



 Första tanken var att lägga honom på rygg i vagnen för att fota, men det var lite väl magstarkt till och med för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar