fredag 3 augusti 2012

Nähä, det blev inget besök.

Istället blev det besiktning med bilen, som dessutom började låta konstigt igår... Vi misstänker ett hjullager. Tjohoo!!

För att muntra upp lite blir det istället en tur till Expo som tydligen hade 50%, och så ska vi kolla på en åkpåse till Liten. Jag ska nämligen försöka sy en egen variant av en Voksi-påse, så jag vill kolla lite på hur de ser ut.Vecka 25 idag! Det innebär att jag går in i trimester tre, det går framåt! :-)

Här var pyret 19 veckor (eller jag var i vecka 19, mer korrekt) och då vägde han sisådär 250 g. Nu väger han ungefär 660 gram - mer än 2,5 ggr så mycket!


Mina ben har slutat klia så fruktansvärt. De kliar fortfarande, men lite mer lagom och jag behöver inte ha kortisonsalva eller xylocain på hela tiden. Häromdagen såg de ut såhär - svullna och totalt sönderkliade. INTE så snyggt! De är ju fortfarande sönderkliade naturligtvis så de ser ju fortfarande förjävliga ut, men om de nu har tänkt sluta klia så vanvettigt så kanske de läker ut lite. *s*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar