tisdag 11 januari 2011

Jag var förbi på VFU-förskolan idag.

Det saknades något papper som skulle in till skolan, och så hoppades jag att jag skulle hinna vara med på deras planeringsmöte. Mötet hann jag inte med, TYVÄRR, men jag åkte dit efteråt och fick påskrivet papperet (med fina omdömen) och pratade en stund med min handledare. Jag längtar tillbaka!
Däremot går det inte så bra att hitta igen en studievägledare. På förmiddagen, på den ena syons tid, så möttes jag bara av en lapp "Arbetar hemifrån fram till den 13:e" och när jag åkte dit efter lunch på den andra syons tid, så var det tomt och låst. Jag gissar att hon drog direkt till mötet som hon skulle ha klockan 13. *sur*

Bjussar på en film från förra veckan, när jag provade lite vittring. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt, kan man säga... Istället för pinnarna som låg så fint på golvet, så drog han och tog pinnen som jag hade ställt kameran på för att få bra lutning på den. Jag hann bli lite rädd att han skulle välta kameran ner i golvet, därav det fula språket.

http://www.youtube.com/watch?v=WqdnRh2_ne0

1 kommentar:

  1. Det är underbart det där hur många verkar kunna ha det på jobbet. Att bara anmäla sig som "arbete hemifrån". Jo tjena att de lär sitta och jobba heltid hemma då? Knappast.

    SvaraRadera