lördag 29 januari 2011

Idag gick det inte lika bra. :-(

Han betedde sig som att han var RÄDD för rutan. Man kan springa åt ALLA håll utom just det. *s* Fast han har ett jäkla bra "stå" i alla fall, han råkade komma rätt när han vimsade runt och jäklar vad han frös på millisekunden när jag ropade stå!
Vittringen gick otroligt bra idag också, så man får väl vara glad för det lilla ;-)
5 försök med 20 pinnar, 100% lyckade. Klockrent, och ingen tendens till att peta på någon fel pinne. Efter det 5 försök med 13 pinnar, 100% lyckade. Även nu klockrent utan tendens till att peta på fel pinne. Just nu känns han stensäker, faktiskt! Jag kan nog jobba vidare med att minska antalet pinnar.
Och lilla Pelle Plutt har fått klorna på framtassarna klippta och ögonen sköljda, senare ska jag skölja dem igen och se om jag har nån ögonsalva. Han var rätt geggig när vi vaknade i morse. Han var visst 10 månader istället för de 8 jag hade chansat på, fick jag veta av Annika. *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar