torsdag 17 januari 2013

Fuck you right back!


Jaha, det är jättejättefarligt att åka bort med en bebis, för det är så långt (25 mil) och det är vinter (mitten av mars) och det är flera dagar (två dagar) och det är ett spädbarn (fyra månader).

Men tydligen är det inte ett dugg läskigt att åka bort med en bebis fast det är långt (35 mil, 10 mil längre) och det är vinter (slutet av januari, dvs högvinter) och det är flera dagar (tre dagar, en dag till alltså) och det är ett spädbarn (två månader, bara hälften så gammal).

Personligen känns ju det den där andra resan jävligt mycket värre än den första, så förklara gärna logiken i argumenten. Nu ska jag alltså försöka packa inför en resa som jag inte är ett DUGG sugen på, eftersom folk har skrämt upp mig att det skulle vara så farligt att resa med min son. :-(

Dessutom har jag så jävla ont i ryggen så jag sitter här och halvgråter av att ha honom i bärsjalen. Skönt att han är glad idag, annars hade jag fan sagt upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar