söndag 30 september 2012

Tog en paus och åkte och handlade lite.

Jag stod liksom inte ut med att sitta här och försöka plugga längre, jag fick panik. Jag kunde ju inte åka och fika igår heller, det var jäkligt trist, det hade varit roligt att få gratta Lina och få träffa lite folk.

Upp till jysk, köpte täcke till åkpåsen. Nu har vi täcke och ullfilt och fleecetyg/lakan, det enda som saknas är tyg till utsidan. Jag vill ha något som är lite vattenavvisande och någorlunda hållbart utan att vara stenhård galon, ska fråga syexperten (mamma...) vad hon tror kan bli bra. Vi tittade på lite saker på barnens hus också, mest för att jag ville göra nåt annat än att åka hem och plugga. Allvarligt, så jäkla sur jag blev alltså. "Mamma, du är så snäll och söt" och "Pappa, du är en tuff hjälte". Men hallå? Jag vill vara en tuff hjälte också, FAST jag är kvinna!


Vi hittade också en body i strl 36, tror jag det var. Läskigt liten! Ja visst, alltså prematurer måste ju också ha kläder, det fattar jag ju såklart. Men den var så HIMLA liten! Den måste ju vara för liten för mitt Pyre nu? Pyret är ju nästan full längd, det är bara fettet som saknas på honom ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar