söndag 30 september 2012

Pyret har fått en säng

och jag bara dör, så gullig den är.




En liten rottingkorg med en liten sufflett, och så är den på hjul vilket jag tror kan vara rätt praktiskt.

Själv var jag så himla duktig igår, jag skrev klart den där gamla hemtentan och skickade in och det var helt obeskrivligt skönt. Nu sitter jag här och bara VILL inte börja läsa in mig på nästa hemtenta. Det känns så motigt! Målet är att göra klar halva hemtentan och göra klart den uppgift som ska in imorgon, och börja titta lite på alla de där begreppen som vi ska ha föreläsning om imorgon och kunna till på tisdag. Förhoppningsvis blir hemtentan klar på måndag, så att jag hinner börja förbereda mig för muntliga tentan på fredag i god tid och då TROR jag att jag är ifatt igen??

Jag måste upp till studievägledaren och VFU-enheten på måndag också och fråga hur man kan lösa min praktik på nästa kurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar