lördag 6 oktober 2012

Senaste mag-nyheterna

Jag har liksom gått och väntat på ett par saker, som det har stått om i alla sådana där graviditets-kalendrar för länge sedan: hicka, och sammandragningar.

NU! Senaste veckan har det dragit samman en hel massa faktiskt, nu är det sådär så jag funderar på om det är normalt, men det är det ju säkert. Och igår hickades det. Det har säkert hickats en hel massa förut konstaterade jag, för jag kände inget i magen, det var när jag lade handen mot magen för att stödja armarna som jag kände hickan mot handen.

Något jag INTE har gått och väntat på, är att få mer svullna händer. De är avdomnade och det värker i dem, jag har svårt att skriva, får en massa stavfel hela tiden. Ringen, som jag förut har haft runt halsen mest för att den ibland kan vara svår att få AV, kan jag numera bara glömma att jag får på. Pierres ring passade däremot rätt bra.

Hej, vecka 34, jag har väntat på dig, blev så glad när du kom igår! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar