söndag 7 oktober 2012

Dagens tre bästa/sämsta, dvs hej klagomuren

Dagens bästa:
1. Jag har morötter hemma

2. Jag har inte brutit benet

3. Det regnar inte så mycket - vilket inte spelar så stor roll EGENTLIGEN, för jag ska inte vara ute, men jag har som ni kanske märker lite svårt att komma på grejer här.



Dagens sämsta:
1. Hej Feber. Något varmt att dricka? Ditt besök var ju inte HELT oväntat så du får inte gevalia, men jag kan nog skrapa ihop lite te. Du, det var inte det sämsta tillfället i världen att komma förbi, det kan jag erkänna, men det var inte helt bra timing ändå. Tror du att vi skulle kunna ta den här dejten nån annan gång?

2. Det blir nog ingen utställning i boden för Krux. Jag är så jävla ledsen, för jag ville så gärna. Jag har inte råd att åka upp med egen bil, dessutom känns det lite vanskligt att åka så pass långt så pass nära förlossning. Särskilt läskigt blir det om jag måste ta tåg/buss, vilket jag inte kan göra ändå för det kostade MINST 700 pix TOR och då måste jag dessutom sitta i en buske nånstans i typ 10 timmar och be till gud att jag slipper FÖDA i den där jävla busken. Och så blir jag liksom så himla ledsen, för jag skulle kanske kunna få skicka upp honom med några men nu svarar de inte ens på mina kontaktförsök, och det känns som att de försöker förhala så att de ska slippa honom så då känner jag mig jätte-ivägen och ful och dum och besvärlig med min fula hund som inte platsar i en utställningsring. Förmodligen är det ju feber och gravidhormoner som gör att jag reagerar så starkt, men det är ändå aldrig roligt att känna sig ratad.

3. Jag kunde inte följa med till Sundsvall (eller om det var Timrå) idag för att kolla på Nemis MT för jag måste plugga, och nu orkar jag ändå inte plugga för huvudet känns som en värkande varböld och jag kan liksom inte tänka.

EDIT: nu regnar det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar