måndag 26 juli 2010

man kan ju i alla fall göra ett ärligt menat försök till att blogga, nu när jag är arbetslös och har en jäkla massa tid över... Ska bara få nån smart människa att visa fröken blondie hur man lägger in en bild eller nåt, så kanske det känns LITE skojjigare???

Idag smet jag bort från bilskruvandet och gjorde några linjetag med Kruxet. Inte alla skick blev klockrena linjetag, och nu funderar jag lite på om jag ska vara skitnöjd ändå, eftersom stoppkommandot satt klockrent och det går fantastiskt bra att skicka honom åt sidorna, eller om jag ska vara missnöjd för att det ju inte VAR stoppkommando och sidodirigeringar jag skulle träna EGENTLIGEN.

Tror det blir att backa lite i linjetagsträningen faktiskt. Han måste nog börja få se var de ligger innan jag skickar lite oftare, jag kör blint för ofta.

Och så MÅSTE jag träna skott!!! Kom just i denna sekund på att jag helt glömde skotträningen på kvällens kurs, hur förvirrad instruktör får man vara???? *skäms*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar