lördag 31 juli 2010

ibland fastnar man liksom

Vi skulle köra förbi syster och lämna en blomma och fota valparna lite.
Det var väl sisådär sex timmar sen.
Inte har nån fyllt på mitt glas på länge heller, så nu börjar jag fundera på om man inte skulle åka hem, faktiskt.... *s*

Gick en sväng med hundarna. De fick gå vid sidan över bron över älven ut till ön, så att de inte skulle bli påkörda eller nåt. gick bra. När vi kom över på andra sidan, så säger jag "varsågod" och hundarna (nu fyller de på mitt glas, sisådärja!) drog längst stigen. Krux och Polly försvinner lite i svängen, så jag ropar tillbaka dem... Jag fattar fortfarande inte hur de kom över på den sidan, men jodå, klart de kom tillbaka dyngsura. Badade i älven med fästinghalsband och allt, hur bra som helst.
Gick vidare ut till klubben. Mitt på appellplanen sprang det en kanin, så jag fick vråla lite. Hundarna stannade ju, men det kändes lite lätt pinsamt när jag såg att det faktiskt var nån på agilityplanen som tränade. Inga koppel hade jag ju heller.
För att bättra på mitt intryck lite så lade jag pojkarna plats och körde igenom polly genom slalomet ett par gånger, hehe :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar