fredag 30 juli 2010

Borde man träna lite?

Och orkar man det när man uppenbarligen har nån slags feber?
De senaste dagarna har det verkligen inte blivit mycket träning med skräpen. Tror det var i tisdags jag och Eva tränade på klubben, då blev det lite lydnad och sedan träning inför uppvisningen, och sedan lite agility med Polly. Det var väl i onsdags jag tävlade inoffa agilityn så då fick ju polly göra nåt iaf, igår tog jag ut Krux och körde ett par linjetag/stoppkommandon innan kursen.
Fast just det, jag var ju faktiskt ute och körde lite jakt med krux på onsdagsmorgonen också!

Men jag borde verkligen komma igång med pollys agility och viltspår, och jag borde köra lite mer rejäl lydnadsträning med krux och gå nåt spår också.

Orkar man det, tro? Kanske lite fotgående på baksidan, bara? Och en ruta? Och om man får värsta lusten att vara ambitiös kanske man går bort till ängarna och kör ett näringsspår där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar