fredag 16 november 2012

Pesten?

Ja, det är nog det jag har. Inte PUPPP (som måste vara förkortning för Kliar Så Man Bara Vill Dö, fast på nåt annat språk så att bokstäverna blir rätt) utan pesten. När inte ens den starka kortisonsalvan hjälper så känner jag mig aningen desperat faktiskt, nu står hoppet till att det tavegyl som BM sa att jag skulle få utskrivet hjälper - men jag anar att det inte heller är något mirakelmedel.

Från att ha kliat som fan på magen kliar det nu som helvetet, fan själv OCH hela jävla släkten över halva kroppen - inte bara undre delen av magen utan precis hela magen, i princip hela benen och så lite spridda skurar över resten av kroppen. Höger hand är exempelvis helt täckt av vattenfyllda blåsor och kliar så jag tror jag bryter ihop. Försöka sova är bara att glömma... Jag har inte ens orkat prova hälften av alla tips som snälla människor har kommit med, att smeta aloe vera på det här känns lite som att försöka spotta på det. Eller som när jag kom in på akuten med smärtor från hell, två eller tre tradolan i kroppen och sköterskan meddelar att hon inte får ge mig något annat utan läkares godkännande "förutom alvedon, och det skrattar du väl bara åt nu gissar jag...".

Krux blev glad i alla fall, han fick ju sällskap.

Kom UT nu då, jäkla unge, medan jag har någon hud kvar!!! 6 dagar kvar till BF, och jag skulle just nu kapa en tå om det skulle göra så att de satte igång mig. Jag återkommer när det börjar handla om fingrar, hela fötter eller varför inte ett ben eller två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar